Tråkigt i skolan som vanligt



Hej! Äntligen hemma från skolan. Har varit det i snart två timmar men ändå. Har inte kunnat blogga på grund av att det blåser som sköen här och vi har inte kunnat komma in på internet. Men nu är allt som det ska bara det att det blåser ute fortfarande..
Idag i skolan hände inget. Allt var super tråkigt som vanligt. Man ville bara hem. Känns i alla fall as gött att vara hemma nu och jag är så himla sugen på mockaruts-smet så jag tror jag dööör,det är så gööött!
Idag ska jag inte göra nånting. Vila och kanske läsa ur boken jag har från skolan. Hatar att läsa,men vi måste för svenskaläraren. Blöö.
ELLER JAG VET. jag ska spela sims. Det var hundra år sen sist. YEY.

Ha det bäst så hörs vi lite senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0