Frisk + Helg!

Hej! Äntligen har jag blivit frisk. Är fortfarande väldigt förkyld med febern har gått över och det känns otroligt gött! Inte varit i skolan på fyra dagar. Men nu struntar vi i det,helg nu ju! :D
Har precis duschat och känner mig nu fräsch igen! Och ni vet ju att jag alltid har haft snelugg men ändringar på det nu,tänkte testa att ha mittbena! :D det blev både bra och dåligt tyckte jag..så vet inte om jag kommer ha kvar det. Lyssnar på musik just nu och ska sitta vid datorn lääänge,kanske kolla på någon film.
Hoppas det är riktigt soligt och bra väder i morgon så man kan gå ut och fota lite granna och sen fixa en ny design på bloggen kanske?

Ha en bra fredagskväll så hörs vi i morgon då jag även ska visa de saker jag köpte i Jkp. Hejdå♥

Hade kul framför webcam.





Kommentarer
Postat av: siro

har du färgat håret? :O <3

2012-03-16 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0