Drygt med skola....

Hejhej. Igår bloggade jag inte och jag vet inte varför,glömde bort bloggen helt och hållet. Men det är ju lite så när det är skola,man är lixom trött när man kommer hem och orkar inte göra något. Men nu bloggar jag och det är ju bra. Idag var skolan rätt chill, hade inte så många "riktiga" lektioner. Hade Planering,Bild,HK,NO och elevensval. På HemKunskapen så bakade vi scones och det belv riktigt gött! Sen på elevensval så fortsätte jag på min stoora filt och på den står det ANO! Awesome :D
Har inget mer att säga faktiskt,ska nog gå ner och kolla vad alla andra gör här hemma. Eller så ska jag göra lite matte. Ja det ska jag. Så vi hörs i morgon,bye!♥


Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Hallå där!



Var gärna med & tävla om att bli veckans blogg hos mig!

Direktlänk:

http://honjennifer.blogg.se/2012/march/utkast-mars-28-2012.html#comment



KRAM :)

2012-03-28 @ 16:04:06
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0