Winter Photo

HejHej!

Skolan idag var väll kul men ändå inte. Lektionerna sög osv..Men kul att träffa kompisarna :]
Hade SO i 1,5 timme och NO i 1 timme. Dom lektionerna var drygast! Sen på rasten så var jag med Anna D, Anna A, Karro , Frida och Wilma och vi var i korridoren och sen kom min storebror och hans kompis o då tänkte dom ta med oss ut och mula oss så dom jagade oss och vi sprang över hela skolan och alla människor bara stirra på oss x) Brorsan fick tag i mig och det var super nära att han kasta mig i snön,men hans lärare kom och sa till honom. Så det var min räddning :D

Kom hem halv 4 idag. Käka lite pannkakor och sen gick jag ut och fota,här är några av bilderna,







Just nu är planen att vila. Har en sån huvudvärk. Hoppas det blir bättre i morgon. Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0