Varit med dom bästa!

Hej :)

Igår efter skolan åkte jag till gymmet i blidsberg. Där mötte jag Siri och Andrea. Vi gymmade lite och sen åkte jag och Andrea hem till henne för att duscha och fixa. Siri åkte hem till henne. Sen skjutsa Andrea's mamma oss till Siri.
Vi beställde pizza och åt det sen gjorde vi en massa annat. Sen runt 22-23 kollade vi på Paranormal Activity 3,den var bra! Filmen vad slut runt tolv och då gjorde vi oss iordning oss för kvälle. Sen satt vi i sängen och bara prata. Siri blev jätte trött så hon la sig runt halv ett. Jag och Andrea satt och prata till klockan halv två. 
På morgonen sen vaknade Siri tidigare än oss,hon vakna vid halv nio (!!) och jag vakna vid halv tio. Andrea sov vidare till tio-halv elva ungefär. Vi åt och fixade oss sen gick vi till macken och köpte godis! :D 
Sen hände inte så mycket,vi tog massa roliga bilder och sen var det dags att åka hem.
Men jag har haft två ur mysiga dagar med dom bästa,så himla bra.♥ 


Jag,Siri och Andrea ♥






Nu ska jag sitta här vid datorn lite till tror jag. Ikväll blir det iallafall Gladiatorerna på tv och sen titta på film, Evel Dead, ska vi se på :)

Och som ni ser har jag ändrat ganska mycket på bloggen.Det tog sin tid ( tre timmar ) men jag är nöjd! :)

Hejdå!♥




Kommentarer
Postat av: svea

fyfan va pinsamt <3

2012-01-22 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0