Söndag

HejHej! Jag gjorde inget inlägg igår när jag kom hem för jag var så trött. Men nu är jag tillbaka och tänkte berätta lite om igår! :)

Jag var ju hos Andrea och Siri kom också och va med. Vi åkte pulka,och det gick jätte bra :D
Och sen kollade vi på filmen Triangel , den var bra men lite svår att fatta. Iallafall för mig...
Innan filmen så gick vi till macken och köpte lite godis och sånt. Jag och Andrea köpte varsin vaniljbulle,o shit va sugen jag blev på det nu igen! och inte har jag nån affär nära mig. Men jag ska nog ta och baka en kladdkaka eftersom jag är så sugen på nått gott nu.Men iallafall det var den dagen med Andrea och Siri!

I morse när jag vakna så hämta jag datorn och la mig i sängen igen.Ville bara vila idag. Och då var klockan runt nio och nu är hon halv fyra och jag sitter kvar här. Men somsagt jag ska baka snart och sen ska jag spela The sims! Det blir bra det. Och ni kanske undrar vad jag har gjort på datorn hela dagen? Jo,jag har försökt fixa en ny bloggdesigne men det krånglar sig så jag gav upp efter 4-5 timmar! Ska kanske försöka ikväll igen sen. Ne nu har jag inget mer att säga..Hejdå!



Min dator... 8]


Jag och Andrea igår. Siri skulle vart med på bilden,men hon blev konstig och sa att jag skulle beskära den. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0