Ice cream

Hejhej :)

Kommit hem från skolan nu. Idag har det inte vart en lugn dag i skolan kan man säga. På SO lektionen sitter jag och Anna D bredvid varandra och vi flabbar som sköen! Hahah,ni skulle sett hennes gris hon målade. Skulle tatt kort på den! x) Och sen jagade min bror och hans kompisar oss igen! På musiken idag lärde vi oss att spela ukelele.
Och på NO:N fick våran lärare damp på oss. Vet ni vad han sa det första när vi kom in? "KÄFTEN" HAHHAAHH

Har käkat glass med bror nu,och det var mumsigt!
Skriver väll ikväll igen,om jag har nått vettigt att säga. Hejdå!




Kommentarer
Postat av: Andrea

2012-01-25 @ 21:15:48
URL: http://birdsareevil.webblogg.se/
Postat av: Andrea

jag råkade skicka en tomm kommentar >.<



fy faaeen va gött det ser uuutttt.



Gick åt andra hållet för att jag skulle ha sett er i musiksalen, men fattade inte vilket klassrum som va det endå. höh. Sen glömde jag mobilen :O...<3

2012-01-25 @ 21:16:55
URL: http://birdsareevil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0