FilmTime!

Hej! :)

Idag var det skola som vanligt och det var jobbigt,hade ont i huvudet hela dagen. Men annars hade jag kul! Ladda ner en ny app på mobilen och den var jätte rolig så jag,Frida,Anna D,Anna  A och Karro hade as kul på rasterna! :D När jag kom hem bakade jag en kladdkaka för att jag skulle till Frida och se film! Kladdkakan blev väldigt kladdig,så den blev inte god..Men strunt samma vi hade ju en banan och lite annat så det gick bra!
Vi kollade på filmen där nere på bilden ,och den var inte så bra. Det var så mycket fake och zombiesarna var dåligt gjorda.


Fridas godis!
Mitt godis!

Min kladdiga kladdkaka!!
Filmen som...inte var bra!!


Jag kom nyss hem och sitter och kollar på tv just nu. Snart börjar ju nya avsnitt av Familjen Annorlunda. Det får jag inte missa. Det är ju en familj från Kinnarp med,ungefär 1,5 mil? från mig! Så jag kommer nog att känna igen mig. :]
Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-30 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0