Vår ute!

Hej!
Igår efter skolan så hoppade jag av från bussen i blidsberg hos Andrea. Vi gick hem till henne och gjort i ordning makaroner och köttbullar ;)
Sen satte vi oss vid datorn och åt mina cupcakes jag hade med mig,hon hade kakor också,nomomom.
Vi körde det nya spelet som alla kör på mobilerna, Dram Something, jag är helt beroende. Invita gärna mig,jag heter Anooo så ni vet. Och jag suger på att måla. :D
Sen gjorde jag och Andrea en dansvideo,det är helt kanonbra! Kommer upp på facebook någon dag.
Åkte hem med en buss som gick 18:18,Andrea följde mig till bussen och innan den kom gick vi in till macken och köpte godis och klubbor,nomonom på det med. Tack bästa Andrea som bjöd mig!

Idag i skolan slutade vi 14:50,drygt. Var inte hemma förän klockan halv fyra. Somnade i bussen också. BUHU.
På elevensval har jag träslöjd,blööö,hatar det fattar inte varför jag valde det. Men jag och Frida gjorde varsin mobilhållare. Jätte fina. Tycker vi i alla fall.
Just nu sitter jag med datorn i knät och lyssnar på musik. Och spelar Draw Something, he he he.
Ska nog åka upp till mormor sen,och eftersom det är så fint väder tar jag med mig kameran. Om inte solen har gått ner då. I morgon efter skolan drar jag och Siri in till Ulricehamn och tar en fika och går och kikar i affärerna,mys♥


Jag och Andrea igår med våra fina sveamössor♥


Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Du kan va bäst! :D Annars skulle jag ju inte bjuda dej, haha, jo, puiss<2



vet du vad jag kom på nu? Jag gör någonting roligt med min vänstra hand! :D

2012-03-01 @ 21:43:39
URL: http://birdsareevil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0