Spa

Hej!
Oj,shit,har typ glömt bort bloggen helt dom senaste dagarna.
Äntligen är det sportlov nu,så himla gööött! :D I fredags kväll hade jag,siri och andrea spakväll. Vi hade ansiktsmasker,hårinpackning,bubbelbad och godis,det kan inte bli så mycket bättre? Sen på kvällen där hängde Andrea med mig hem,vi kollade på film och spela the sims till tre på morgon och sen la vi oss. Vakna nio somna om till halv tolv. Hade på oss pyjamas hela dagen och nerrullat i rummet,spelade the sims och kollade på film tills klockan blev halv åtta på kvällen. Då Andrea skulle hem. Men vi hade det jätte kul! :D



Idag vakna jag klockan tio ungefär och sitter fortfarande i sängen med datorn i knät. Ska snart gå och äta lite frukost.Sen ska jag gå tillbaka till sängen och se på film. Och spela The Sims.
Ha en bra söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0