Kinderägg

Hej! (:

Igår var jag ju på disco i blidsberg. Det var ganska tråkigt men det var kul att träffa alla kompisarna,specielt dom man inte träffat på länge!♥
Andrea åkte med mig hem sen när det var slut. När vi kom hem till mig käka vi lite och sen gick vi upp till mitt rum och ladda ner filmer vi kollade på en film,minns inte vad den hette, men den handla om några som åkte någonstans och sen var det en saltvattensjö där dom bada och då kom det massa hajar och käka upp allihopa. Det var faktiskt ganska bra! Vi ladda ner en till film och då var klockan runt tolv på natten. Minns inte vad den hette heller men det var en kille som fick en tjurpenis på posten och den gav honom tre önskingar. Och sen var det en gubbe som döda massa. Den var också lite bra faktiskt. Haha men det var ju det att vi kolla klart på den sista filmen i morses för när vi låg o kolla så blev Andrea helt tyst o då kolla jag på henne o då låg hon och sov! ^^
Ehm, innan hon åkte hem idag spelade vi thesims på våra datorer! Det var faktiskt kul. Så nästa helg ska vi lana THESIMS. Kommer bli awesome! :D
När hon åkte hem gick jag ut i det fina vädret och fota lite. Sen hängde jag med mamma o mormor och handla. Jag hängde med för jag skulle ha godis! Så nu sitter jag här,med en godis påse i famnen,datorn i knät,och lyssnar på musik. Har redigerat bilderna jag tog ute förut och det tog tiiiid! Men nu är jag klar och ska bara vila.Spela The sims tror jag allt jag ska göra. Nörd som man är. Eller JAG VET NU. Jag ladda ner filmen
"Final Destination 5" förut,så den ska jag se. Haha ne detta blev ett ganska långt inlägg tycker jag så nu ska jag sluta skriva. Hejdåååå!♥


DAGENS OUTFIT


MUMS FILIBABBA


Nu ska jag äta mitt fina kinderägg,undra vad jag får för pryl den här gången. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0