Helg

Hejsan.
Igår hade jag och Frida filmkväll. Vi tittade på filmen Instängd. Den var riktigt bra,så vi ska se tvåan någon dag. Vi gjorde en marängtårta vi skulle äta,men i receptet stod det att marängen skulle vara inne i 2-3 TIMMAR. Vi tänkte att det inte kunde stämma så vi hade i den i 10-20 minuter men den botten blev helt bränd så den var INTE god. Men vi köpte varsin energidricka så det var tur att vi hade något gott i alla fall. Gick hem runt halv åtta och då tittade jag på tv med mamma och pappa,sen gick jag upp och spela Xbox med min bror. Var jätte trött på kvällen så jag la mig halv tolv.

Just nu har jag precis duschat. Blir nog en lugn dag idag. Ut och fota lite senare i det fina med blåsiga vädret kanske. Vi får se,ha en bra dag.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0