-20 grader var det i morse.


Halloj!

Måndag idag igen och det är segt. I morse kom jag nästan inte upp ur sängen.Ville bara ligga kvar under det varma täcket.Men kom jag kom upp till slut och hade bara 20 minuter på mig innan bussen gick! Fick panik och fick äta super snabbt och göra i ordning mig och sen gå till bussen. Det var svinkallt,trodde jag skulle dö..I skolan idag trodde jag att vi skulle ha innegympa men det var utegympa så jag åkte längdskidor utan termobyxor,men det gick bra ändå!
Kom hem halv tre idag och sen dess har jag bara chillat här hemma. Ikväll ska jag se på Familjen annorlunda på tv och sen försöka lägga mig tidigt så jag kommer upp i rätt tid i morgon ;)
Ha det bra,så hörs vi i morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0