Bra dagar

Är man smart om man har skrivit ett jätte långt inlägg,ska klicka på växla användare men istället klikar man på stänga av datorn,och hela inlägget försvinner?

Hej! Ledsen att jag inte har uppdaterat på ett tag men jag har haft fullt upp! I fredags åkte jag,Wilma och Karro in till Borås direkt efter skolan. Vi kom dit och gick till resturangen Jensen's. Vi valde dagens lunch för endast 49kr. Potatisskivor,biff och en super god sås. DET VAR SÅ JÄKLA GÖTT SÅ JAG TROR JAG DÖR. Kunde äta 5 biffar till om det var så. Men det gjorde jag inte. Vi gick lite på torget och kika i affärerna. Sen när klockan närmade sig 18.00 så gick vi till bion för vi hade bokat platser till filmen The Hunger Games! Den var så förbannads bra! Så hela dagen blev jätte bra och rolig :D
Sen klockan halv tio tog vi bussen hem till Wilma och när vi kom hem till henne så tog vi det bara lungt i hennes rum och sen klockan tolv var vi as trötta så vi somna. Vaknade runt 8-9 på morgonen sen och då käka vi frukost och vilken ångest man fick när det snöade ute. Vi gick ut i det kalla och blåsiga vädret för att gå till en lokal där dom hade utförsäljning av prylar och grejs. Köpte bara en leksak till katterna. Mamma kom och hämtade mig klockan tolv och när jag kom hem duschade jag och sen storstäda jag rummet! Det behövdes och jag blev riktigt nöjd,tog bort lite saker som jag inte använde längre.

Bilder från gårdagen:


Wilma och Karro.














Kommentarer
Postat av: Maiken

fy fan Ano, inte den fuuuula bilden på mej! :C ♥

2012-04-02 @ 16:02:58
URL: http://maiken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0