Slö söndag

Hej. Mår jätte dåligt just nu,alltså jag får verkligen inte bli sjuk nu,på onsdag är det ju vårmarknad i falköping som jag ska gå med Siri! Och nästa vecka är det ju påsklov!
Får hoppas att jag mår bättre i slutet av veckan.Idag har det inte hänt någonting. En slö söndag helt enkelt. Har proppat i mig med massa godis och suttit vid datorn. Skypar med Andrea just nu. Ska snart gå ner och kolla vad alla andra gör. Och det blir ju inte bättre av att det regnar och är jätte kass väder ute.

Hejdå!♥

Datorn är konstig,går inte att ladda upp bilder?!

Kommentarer
Postat av: anos kosiiiin

ONSDAAAAG!?!!??!, torsdag hoppas jag ;)

2012-04-02 @ 08:11:53
Postat av: Sofia

hoppas det blir bättre!

2012-04-03 @ 22:04:50
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0