Känns som söndag


Hallå eller, för mig känns det som att det är söndag idag. För det är alldeles grått ute och det regnar blötsnö,en riktig söndag tycker jag. En trist dag då man bara sitter inne vid datorn,städar eller sover.
Men det är ju fredag. Alltså mitt humör är på noll när jag kollar ut och får ångest för att jag tror att det är söndag. MEN,nu är det ju somsagt påsklov så även fall det är kass väder ute ska jag vara glad för det är inte skola på 11 dagar och att det bara är fredag än så länge! :D
Är det bara jag som tycker det känns som söndag?

Idag ska jag inte göra något specielt. Sitta vid datorn och spela The sims tror jag. Så kanske inte bloggar mer idag för jag har ändå inget vettigt att säga. Så hejdååå sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0